sreda, 21. januar 2009

Toliko o planih

Plan je bil, da na dneve, ko ne grem tečt vstanem ob 6:50, spijem kavo in hop na spiner. V nedeljo zvečer si nastavim alarm, v ponedeljek zjutraj ob 6:37 se zbudi Živa (do zdaj je vstajala okoli 8h). Nekaj časa sem se trudila, da bi jo uspavala nazaj, ampak ni šlo. Včeraj zjutraj sem šla tečt in se je spet zbudila prej kot običajno. Danes nisem planirala spinerja - ne zaradi Žive, ampak zaradi strica Petra, ki je na obisku. Itak ne bi bilo nič iz spinerja, ker je vstala ob 7:10. Zdaj sve hotele na sprehod pa ne moreve iz hiše, ker nimave ključev od hiše - so ostali v avtu s katerim je šel oče v službo. Ampak nič hudega - bo čas za spiner, ko bo šla Živa spat.

3 komentarji:

  1. hahahah, da ostaneš izven hiše ker pozabiš ključe sem že slišal ,ampak da ostaneš noter to pa še ne :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. meni se je to redno dogajalo: če sem spala s tamalo, je potegnila do 8h ali 9h, če pa sem imela kaj nujnega za delat in sem vstala prej, se je obvezno zbudla takoj za mano :-) Očitno pač takoj zavohajo, da mamice ni v bližini.
    Tudi v stanovanje se pogosto zaklenemo, če eden od naju odnese vse ključe. Zadnjič je bilo celo tako, da jih je imel mož pred očmi, a jih "ni videl" in je potem moj fotr prinesel rezervne in ga reševal. Cela komedija.

    OdgovoriIzbriši