petek, 16. januar 2009

Ločitev

Včeraj sva bila pri notarju. Sestavili smo sporazum o delitvi premoženja in predlog za sporazumno ločitev. Sliši se enostavno, ampak ni. Zaradi Žive bova ostala povezana vse življenje.

Takole smo zgledali na moj najbolj srečen dan v življenju


Takole pa par mesecev pozneje, ko se je vse to začelo


Nič kaj nesrečni ne zgledamo, kaj ne? Na žalost javna podoba ne odraža vedno realnega stanja. Zaradi Žive je bolje, da se je končalo zdaj, ker je bilo v zadnjem času z moje strani izrečenih že preveč besed, ki jih nisem mislila resno. Ko boli, besede same letijo iz ust.

5 komentarjev:

  1. Draga moja Tatjana! Veš kakšno je moje mnenje. In zelo sem ponosna nate. Da si pogumna! Optimistična. In super mama!
    Lučka Živi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Se ena bejba, ki je ponosna nate. Bojevnica v pravem pomenu besede.

    ...Bistvo bojevnika ni v popolnosti ali zmagi ali neranljivosti. Bistvo je v popolni ranljivosti, to je edini resnični pogum...

    Barbi

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne vem kaj bi jaz brez vaju. Hvala vama za vso podporo! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Žal mi je za vsako takšno zgodbo .. So pa računalničarji včasih čudni tički ..

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako ali tako se te ni zaslužil.

    OdgovoriIzbriši