sobota, 17. januar 2009

Tek

Zadnje čase me daje tekaška depresija. Res je, da se ne morem več kadarkoli spakirati in iti tečt, ampak zadnje čase vse prehitro najdem izgovor, da ne grem tečt. Ta teden sem šla samo enkrat - v torek. Drugič sem mislila iti v četrtek dopoldan. Sem bila že oblečena, Enis je prišel pazit Živo, samo kaj, ko sva se malo spičila in že se mi več ni ljubilo iti. Bom gonila spiner popoldne, sem si rekla. Vraga sem ga. V petek nisem mogla iti tečt, ker ni bilo nobenega dopoldan doma, spinerja se mi dopoldan ni dalo goniti, bom popoldne. In ga spet nisem. No, pa sve šle vsaj z Živo na hiter sprehod z vozičkom. Danes zjutraj sem šla že ob 7h (sredi noči :D) k frizerju, potem pa sem mislila iti tečt. Pa nisem šla. Je bilo -6, pa še megla. Pa še prehlajena sem - zdaj že kakšne tri tedne smrkam, kiham in občasno kašljam. Priročen izgovor, da lenarim. No, pa sem se končno spravila na spiner in švicala eno uro. Moram vsaj malo trenirati, če sem se že prijavila za spining maraton naslednjo soboto. Jutri pa definitivno grem na zimsko ligo. Mogoče bom tokrat izžrebana za pico ;))

Zdaj pa delat plan za naslednji teden. Ga bom objavila tu, da bom vsaj imela malo več motivacije in se ga držala. Pa še tekaške prireditve za to sezono moram splanirati.

1 komentar:

  1. Tudi sam pozimi včasih težko najdem pravo motivacijo za tek. Ko pride pomlad boš spet prava...:)

    Inot

    OdgovoriIzbriši