nedelja, 25. januar 2009

Nedeljsko švicanje na Pohorju

Kot že sedem nedelj do zdaj, je bil danes na sporedu 2. Zimski pokal Peš na Pohorje. Včeraj zvečer je bilo najprej na sporedu iskanje Inovk in rokavic, danes zjutraj pa še palic. Običajno jih pustim kar v prtljažniku avtomobila, med tednom pa sem ga malo pospravljala in sem pozabila kam sem jih pospravila. Do zdaj sem imela vedno oblečeno kratko švic majico, tekaško majico in še hoodie, pa še zimsko tekaško jakno čez. Kar precej obleke, ne? Ta teden sem pozabila oprati hoodie, pa sem namesto njega oblekla flis pulover. Kot da je največja zima, ne pa par stopinj več kot prejšnji teden. Medtem ko smo babe čvekale pred štartom in smo kot običajno čakali, da se pojavijo "zvezde", mi je bilo prijetno toplo. Nekateri udeleženci pokala so zgleda vredni več, ker vsak teden zamudijo 10 minut in se pripeljejo z avtom direkt na štart, mi pa jih pridno čakamo in zmrzujemo. Grrr ...



Že par minut po štartu pa me je postalo ful vroče. Kapo sem pospravila v žep in švic je lil z mene skoraj tako kot včeraj na spinning maratonu. Do vrha sem skoraj crknila. Ampak glede na to, da mi je proti pričakovanju šlo kar vredu, nisem hotela zgubljati časa s slačenjem jakne. Pa še Sašo je bil malo pred mano in ga je bilo treba prehiteti ;)


Vir: ZdravkoC

Glede na razmere (ledeno na srednjem delu in globok sneg z visokimi stopnicami na zanji strmini) je moj današnji čas (51:22) še kar. Naslednjič ostane jakna doma (razen, če bo pod -10 stopinj C), flis bo pa zavezan okoli pasu. Pa da vidimo kako mi bo šlo, ko mi bo malo bolj mrzlo ;)

4 komentarji:

  1. lepo vam je to na pohorju! :) vidim na slikah, da imajo nekateri čez oblečene kolesarske drese.


    kolko h si bila na spiningu v spartakusu?

    OdgovoriIzbriši
  2. 2 uri. Proti pričakovanjem je kar hitro minilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. ma 2h ni noben problem, če je vredu družba.


    danes je spet cel dan deževalo in snežilo v LJ, če bo šlo tako naprej, pol verjetno ne bo nič z 21km na sežanskem maratonu, saj se ne bom mogel pripravljati...

    OdgovoriIzbriši
  4. 15. marca bo spet spinning maraton ;)

    OdgovoriIzbriši