petek, 26. september 2014

Peš na Pohorje in trening dan zatem

Včeraj sem se odpravila na Pohorje brez nekih planov za postavljanje rekorda. Edini plan, ki sem ga imela, pa je bil, da se skoncentriram na hitro hojo. Bom v nedeljo zjutraj poskusila postaviti nov PB, sem si rekla medtem ko sem se preobuvala. Ampak, ko sem pri odcepu videla, da sem slabo minuto hitrejša kot običajno, pa sem dobila dodatni zagon in se odločila, da pritisnem do konca. Pa je padel nov PB :) Na vrhu sem morala malo počakati, da sem prišla do sape. Vmes sem poslušala podcast, vendar pa se skoraj ne spomnim o čem so govorili. Ha ha ha. Če se skoncentriram na hitro hojo, se pa ne morem na poslušanje ;) Sem pa skoraj dosegla zastavljeni cilj (45 minut). Še malo, pa bom lahko obula nagrado - me že čakajo v omari, saj se nisem mogla upreti, da jih ne bi kupila, saj je bila cena več kot ugodna (45 EUR).


Današnji jutranji trening pa je bil namenjen bolj zgornjemu delu oz. ramenom. Vaj za spodnji del sem imela bolj malo, pa še te z lastno težo. Ravno toliko, da se malo razmigam in pospešim regeneracijo. So pa toliko bolj trpela ramena. Najprej slabih deset minut ogrevanja potem pa dobrih 10 minut vaj za celotno telo, ki jim je sledilo še dobri 20 minut vaj za ramena.

Celo telo: 3 ponovitve sledečih vaj (30 sekund dela, 10 sekund počitka):
1A) Total body extension
1B) SCREACH
1C) BW Squat
1D) Pushup
1E) Switch lunge 
30 sekund počitka in ponovi.

Ramena: 4 ponovitve sledečih vaj (40 sekund dela, 10 sekund počitka):
2A) DB Shoulder press
2B) Jumping jacks
2C) DB Alternating shoulder raises
2D) DB Upright row
2E) KB Swing
2F) DB Rear delt fly
40 sekund počitka in ponovi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar