ponedeljek, 14. december 2009

Zimska liga v zimskih razmerah

Kljub mrazu je bilo nekaterim vroče.

Udeležencev je čedalje več, tudi žensk. Konkurenca bo letos huda.


Za po snegu so najine Inov-8ke (moje 320 in Ivotove 305ke) še kar vredu, po ledu pa z njimi kar drsi. Bova videla kako bo šlo z derezami.

Če nič drugega se bo lažje spustiti nazaj v dolino.

2 komentarja:

  1. Kje sta nabavila dereze? Jih nujno potrebujem tudi jaz. Včeraj mi je drselo za znoret. Sicer je vprašanje koliko bom dereze uporabljala za ligo, ker sem včeraj na vrhu skoraj izdihnila. Grem raje iz Ruš čez Klopni vrh na Belvi kot da moram še enkrat crkovati v ta prekleti breg. Poleg pa poslušati hropenje tistega čudaka v kombinizon oblečenega. ?%$#!/&!

    Ps.: a lahko odstraniš predstavitev hotela Golden sand resort, lepo prosim (v objavi z dne 6.10.2009)! Vedno se vključi ko pridem na tvoj blog... In potem traja in traja preden mine ali pa preden jo najdem in izključim... Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ravnokar dobila odgovor od Verige Lesce, da en par derez stane 30 EUR s poštnino, dva para pa 50 EUR s poštnino. Naročiš skupaj z nama?
    Oni v kombinezonu je tudi meni požrl živce ;)))

    P.S.
    Je motilo tudi mene ;) Sem spremenila nastavitve bloga, pa se zdaj prikazuje samo 10 zadnjih objav. Prej sem imela nastavljeno zadnjih 31 dni, pa ne vem zakaj so se prikazovale še objave od julija.

    OdgovoriIzbriši