ponedeljek, 14. december 2009

Na tekaških smučeh

Enkrat sem že sprobala tek na smučeh. Par let nazaj na Arehu, z muzejskim primerkom smuč in čevlji. Verjetno ne rabim razlagat, da mi ni ravno šlo, volje za ponovitev pa tudi nisem ravno dobila. Ivotu pa je tek na smučeh zakon in če se ga je lahko naučil on, potem se ga po njegovem lahko vsak. Ha ha ha. Seveda.
Sva pa izbrala dan z "idealnim" vremenom. Že v Zrečah je pihalo, na Rogli pa je bila v primerjavi s temperaturami, ki smo jih vajeni v letošnjem decembru prava sibirska zima: -8 stopinj C in veter s hitrostjo 50 km/h. Skoraj me je odpihnilo, ko sva stopila iz avta, prsti pa so mi zmrznili preden sem sploh stopila na smuči. Sva se odločila, da greva en krog tolko, da sprobam kako je - se bova pol v savni odmrznila.

Stati na smučeh sploh ni težko. Še v hribček, mi je uspelo priti.



Za konec je bilo potrebno tudi malo pasti. Ni bilo boleče, je pa kar težko ponovno vstati.


Res ni težko. Sploh če imaš zraven dobrega učitelja in dobro opremo. Komaj čakam na naslednjič - ko bo malo več snega in lepše vreme ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar