sreda, 6. avgust 2014

Stašina čokoladna tortica

Prejšnji teden je Staša na Facebooku objavila sliko in recept za tole slastno tortico brez moke in sladkorja. Seveda sem jo morala sprobati. Malo sem zmanjšala sestavine, pa čokoladni obliv sem izpustila, ker nisem imela več čokolade. Zaradi mladoletnih jedcev, pa sem jo namesto z rumovo vodo navlažila z zmrznjenimi malinami. Bila je super.



Sestavine za biskvit:
5 velikih domačih jajc
3 žlice xylitola (brezov sladkor)
7 žlic mletih orehov - sem dala malo več, ker imam rajši bolj kompakten biskvit

Sestavine za čokoladno kremo:
4 dl sladke smetane
100 g črne čokolade (80 %) + cca 50 g čokolade za peko
par kapljic vanilijeve stevije

Sestavine smetano na vrhu:
2 dl sladke smetane
1 žlica Maxximum pure whey, okus kremasta vanilija - ni nujno, vendar pa da fajn okus

Ni komentarjev:

Objavite komentar