petek, 30. julij 2010

Izziv: po 32. dneh

Nisem obupala - še vedno vztrajam, le časa, da bi kaj napisala na blog nimam.
Še vedno v povprečju trikrat tedensko delam treninge po programu Bodyweight Cardio 3, tri- do štirikrat tedensko tečem in se trudim držati pri prehrani. Med tednom mi prehrana ne dela večjih težav. V službo si ali sama nesem malico ali pa grem v menzo na solato, ki mi jo naredijo po mojih željah ali pa vzamem dnevno juho in malo solato, ki si jo naložim sama. Doma pa pač jemo kot ponavadi, le da zdaj veliko več sveže zelenjave, pa seveda sadje in jogurte, testenin in kruha pa precej manj (no, ja vsaj jaz). Občasno si privoščim kakšen prekršek. Boljše nekaj "prepovedanega" v manjši količini, kot pa se zadrževati tako dolgo, da popustijo zavore in potem ni več mere. Vikendi, sploh če nisem doma, pa so še vedno malce problematični, ampak tudi tu napredujem. sem pa opazila, da ko sem doma spijem precej manj tekočine, in mogoče tudi zaradi tega pojem več.
Tudi na dopustu sem bila dokaj disciplinirana. Tudi v tisti pasji vročini sem opravila treninge po planu: štirikrat sva šla tečt (skupaj 41,5 km in okoli 635 v.m) in dvakrat sem zjutraj naredila krožni trening na plaži.
Lopar je odlična tekaška destinacija, če se ne bojiš klancev, saj ni skoraj nič ravnice, tisto kar pa je, pa je ob glavni cesti, brez najmanjše sence in s kupom ljudi, med katerimi moraš slalomirati. To pa ni prav nič zabavno in sem se raje matrala v klance. Me je prav presenetilo, da kljub temu, da zadnja dva meseca večinoma tečem po ravnem ob Dravi, mi klanci niso delali večjih težav - včasih je šlo malo počasneje, hodila pa nisem čisto nič. Torej imajo tile moji krožni treningi dober vpliv tudi na tek. Res, da včasih zaradi njih med tekom malo jamram kak me bolijo noge, rit, roke, ..., ampak glavno, da je na koncu od tega neka korist. Baje, da po enem mesecu, že precej manj jamram.
Krožne treninge sem najprej mislila delati kar na balkonu, potem pa smo šli raje na plažo in ta čas, ko sem se jaz "mučila" sta se Živa in Ivo igrala. Enkrat sem naredila trening po programu Bodyweight Cardio 3 kot ga delam doma, drugič pa sem za malo spremembe naredila trening iz enega starejšega programa, ki sem ga dobila na forumu TTmembers.com.



Pri prehrani sem se pa v osnovi držala istega principa kot doma - dosti zelenjave (večinoma surove) in sadja ter čimmanj predelanih ogljikovih hidratov. Prednost je bila, da smo si kuhali sami oziroma sem kuhala jaz. Sem si pa tudi privoščila nekaj sladoledov, kapučinov in kav z mlekom, pico, malo piva, pa še kakšno napolitanko. V normalnih količinah, brez pretiravanja. Dopust traja samo en teden, bolj pomembno je, da ne pretiravam preostali čas.
Prekrški na dopustu mi niso ravno koristili, nekam hudo škodili pa tudi ne: tehtnica je po dopustu sicer malo poskočila, ampak teža mi vseeno pada. Tako sem danes zjutraj imela 61,5 kg in 23,4% maščobe, kar je od začetka - 1,7 kg in 1% maščobe. Pojma nimam kako zanesljiv je % maščobe, ki ga izmeri moja tehtnica za 20 EUR, ampak glavno je, da se opazi razlika. Sicer sem pričakovala, da bo pokazala malo večjo razliko, ampak ker napredujem tudi pri teku, se ne sekiram pretirano.

7 komentarjev:

  1. Solate pa pojemo, da mi nam tud keri vegetarjanc zavidal.
    Kje pa so slike tvojih treningov s plaže ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aha, no ena je še boljša, ne vem zakaj jo ne daš gor ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ..pa, dobro no, zakaj se tolko torej obremenjuješ s prehrano / maščobo itd. .. sem kaj spustil? lp m

    OdgovoriIzbriši
  4. ...pa o kakšnem šephu ti govoriš? Fajn zgledaš predvsem sem opazila, da so se ti lepo oblikovale roke - moja obsesija zadnje čase. Super - sicer pa počasi se daleč pride govorim iz lastnih izkušenj. ;))) Lp, Barbi

    OdgovoriIzbriši
  5. Marko, ker mi gre na živce, če mi špeh visi čez pas, pa me hlače tiščijo v hlačnicah. Pa tudi, da bom hitrejša pri teku in se malo manj matrala pozimi na Pohorje. Ta prvo sem že rešila, na drugem pa še delam.
    Barbi, hvala! Ko sem slišala za tvojo cifro, pa me je skoraj na rit vrglo. Bravo! Se pa mi ne mudi nikamor - lepo počasi, ampak vztrajno. Roke pa so posledica sklec. Se mora malo poznati, da sem tudi pri sklecah napredovala iz komaj 1 na 10 ;)

    OdgovoriIzbriši