nedelja, 25. april 2010

Ormoški polmaraton

Enako kot lani, je bil letošnji Ormoški polmaraton super tek. Organizacija kot se šika - na prijavah smo opravili v minuti, zadosti okrepčevalnic in odlična družba!
Proga je pa kar zahtevna: že na začetku kar konkretni klanec, potem pa celi čas malo gor-dol, za konec pa spet dolgi klanec in še krog po štadionu.
Eni smo pred štartom pili čudne mešanice ...

ta hitri pa samo vodo ;)

Na vodo se pride v cilj v 1:22 ...

in ti ostane še zadosti energije, da prideš bolj počasno polovico počakat na 18 kilometer. Lubi, hvala ti! Točno to sem rabila, da sem v zadnji breg stisnila še zadnje atome moči iz sebe!

Takole pa izgleda iztek in ciljni šprint skupaj :)

Sicer pa tudi moj čas (1:50:56) ni bil tako slab. Lanski čas sem izboljšala za dve minuti in pol! Ampak v skupni razvrstitvi pa je bilo slabše: 12. mesto absolutno in 3. mesto v kategoriji.

Hja, kaj hočem. Konkurenca je vsako leto hujša! Naslednje leto bo potrebno še malo pospešiti ;)
Maks, hvala za super fotke!

6 komentarjev:

  1. Ja konkurenca je bla kar huda, po lanskih rezultatih bi jaz bil absolutno šesti, letos pa je ta čas bil zadosti le za dvajseto mesto apsolutno. Ampak nič za to, fino je blo in še na bolje kaže v kratkem, no vsaj za ene ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ki se proti cilje ne bojo več tak semejali ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam. Lp, Barbi

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam vsem!
    Nasmešek ob prihodu pa tudi bo. Mogoče še večji ;)

    OdgovoriIzbriši