ponedeljek, 1. junij 2009

Pripravljeni na poletje

Do morja so samo še trije dnevi in danes je bil skrajni čas za akcijo iskanja kopalk. Enim je to mala malca, za mene pa malo bolj zahtevna naloga. Prvi razlog je moje "bujno" oprsje, drugi razlog pa je, da rabim spodnji del eno številko večji od zgornjega. Edine kopalke, ki jih je možno kupiti s kombiniranjem so Skiny. Že v soboto so mi padle ene v oči, ampak gospodična Živa (kot ponavadi) ni bila najbolj razpoložena za šoping.


Še dobro, ker sve danes slučajno naleteli na akcijo in prišparali 30%. Spodnji del sem vzela tak kot na zgornji sliki, zgornjega pa takega:


Zdaj bo potrebno najti še ene japonke za zraven. Pa da bo vreme lepo :)

3 komentarji:

  1. Bemti! V kateri trgovini si pofotkala te modele? Grem še danes po kopalke!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. @Tine: A misliš, da modele dobiš gratis poleg?

    OdgovoriIzbriši
  3. ko sem videl sliko sem začel razmišljat: "kje vraga ima Tatjana tak šank pa tolko piječe" pa pol sem še 1x pogledal Tatjano na sliki in ugotovil, da to ni ona.
    drugače pa sexy kopalke. upam, da vidimo še pravo Tatjano v njih. ;)
    lp,L

    OdgovoriIzbriši