nedelja, 20. marec 2011

Muesli cookiji


Danes sem nameravala spečti piškotke iz kozarca - no moji ne bi bili iz kozarca, ampak le po istem receptu - pa sem pozabila kupiti kokos, potem pa sem se še odločila, da namesto ovsenih kosmičev uporabim kar mueslije in se "rešim" dodajanja rozin, pa še drugo suho sadje in nekaj oreškov bo zraven. In nastali so odlični cookiji, ki se naredijo en-dva-tri. Najprej v eni veliki skledi zmešamo:
- 5 skodelic mueslijev (30 % suhega sadja, polnozrnati ovseni kosmiči)
- 3 skodelice moke
- 1 skodelico rjavega sladkorja - lahko tudi več, če želite bolj sladke
- 150 g nalistanih mandljev
- po 1 žličko pecilnega praška, sode bikarbone in soli
Potem v mikrovalovki ali na kak drug načim stopimo 250 g masla ter stepemo 4 cela jajca, ki jih potem primešamo maslu in vse skupaj vlijemo na suho mešanico. Če je vse skupaj presuho (kot je bilo pri meni) dolijemo še malo mleka - toliko, da lahko zamesimo testo. Testo oblikujemo v kroglice - jaz sem delala v velikosti ping-pong žogice - ki jih sploščimo. Pečemo okoli 20 minut (oziroma manj, če so cookiji manjši/tanjši) na 180 stopinj C. Jaz sem iz te mase dobila 30 cookijev premera okoli 5 cm.

2 komentarja: