ponedeljek, 28. marec 2011

Brez avta


Moje Lagune. Malo sva premišljevala, da bi jo zamenjala s čim bolj praktičnim in cenejšim za vzdrževanje, kot je na primer Berlingo. Sva našla enega za dobro ceno - slabe tri leta starega, s solidno opremo in malo kilometri. A kaj, ko so za mojo preljubo Laguno piškavih 2700 evrčkov. Skoraj me je kap! Na avto.net-u za podobne avte zahtevajo dobrega jurja več. Pa sva ga dala gor tudi midva. Da vidiva kakšno bo zanimanje. Ivo jo je lepo zglancal, poslikali smo jo kar spotoma, ko smo šli na sprehod, zvečer pa dali oglas na avto.net. Naslednje jutro klic zainteresiranega kupca. Zelo zainteresiranega. Popoldne je je prišel pogledat, sprobat in že smo bili na AMZS-ju in sklenili kupčijo. Nič nismo spuščali cene - je bila zadosti letna vinjeta (letošnja pa še dve stari ;))), eno sezono vožene zimske gume, pa skoraj poln tank dizla. In za koliko sva jo prodala? 3750 evrčkov! Ne vem, če ni bila cena celo prenizka.Naj dobro služi svojim novim lastnikom - tako kot je nam.
Eto in zdaj sem brez avta. Še dobro, da je Ivo (trenutno na poti) v Grčijo, pa se tačas lahko vozive z njegovim Kangoojem. Vmes pa iskanje novega ...

2 komentarja:

  1. Dobro sem naplaniral moj odhod, zdaj pa sam da najdemo en fajni avto za moji dve punci (2babi)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja žal so res take cene, nam so isto vcenili Merivo, je očeta skoraj kap. Včasih je pametneje prodat komu "na roko" kot pa ga zamenjat direkt za nov/rabljen avto pri zastopniku.

    OdgovoriIzbriši