nedelja, 7. avgust 2011

Bučke na 1001 način: Njami bučke s sirom

Tudi letos so mamine bučke bogato obrodile. Posledično jih jemo (skoraj) vsak dan. Juha iz bučk, sveže v solati namesto kumaric, dobno naribane zraven mesa v polnjenih paprikah/čuftah, v mesni omaki za testenine, skutno/bučkinem zavitku, bučkinem bureku, ... in po receptu s Kulinarike: Njami bučke s sirom. Prvič sem jih naredila točno po receptu (ja, tudi to znam), drugič pa sem imela premalo jajc in sem recept malo priredila: uporabila sem samo 2 jajci, 4 žlice zdroba ter 200 g naribane mocarele (tiste za pico in v slanici). Ker so bile bučke manjše, sem jih naribala kar z lupino. Bilo je še bolj njami!

3 komentarji:

  1. Bučke so zakon!

    inot

    OdgovoriIzbriši
  2. Po istem receptu sem jih jaz enkrat naredila brez bučk, sem jih enostavno pozabila na pultu v skledi. Smo se še precej časa smejali na ta račun.

    OdgovoriIzbriši
  3. Loni, potem pa ste imeli jajčno omleto s sirom ;)))
    Imaš mogoče še kakšen dober recept za porabiti eno večjo bučko?

    OdgovoriIzbriši