torek, 11. november 2014

Črno-bela tortica iz mikrovalovke

V soboto sem delala čokoladne mufine po receptu Anne iz ProteinPow.com. So bili kar okusni, še posebej, ker so riževi proteini res groznega okusa, vendar pa presuhi. Mogoče zato, ker ne vsebujejo skoraj nič maščobe, mogoče pa sem jih preveč spekla. Tako sem jih danes ponovno pekla - z dodatkom mandljevega masla in malo več poskušanja med samo peko. Se je splačalo, saj so bili boljši. Predvsem pa se okusa riževih beljakovin skorajda ne čuti.

V eni skledi zmešamo mokre sestavine:
2 jajci
1 žlico mandljevega masla (ne preveč zvrhana)
2/3 skodelice mleka
1 žličko tekoče stevije

V drugi skledi pa zmešamo suhe sestavine:
1/4 skodelice kakava
1/4 skodelice riževih beljakovin
2 žlici kokosove moke
1/2 žličke pecilnega praška

Suhe sestavine presejemo (da ni grudic) na mokre sestavine in dobro premešamo. Pustimo stati kakšno minutu ali dve, da se kokosova moka napne. Medtem pa s peki papirjem obložimo dve keramični ali stekleni skledici premera cca 10 cm. Maso naložimo v modelčka in damo v mikrovalovko na največjo moč (700 W) za 3 minute. Preiskusimo, če je pečeno in če ni, počakamo minutko in pečemo še 1 minuto in ponovno preskusimo. Če še ni ponovimo še za 30 sekund. Je boljše večkrat probati, kot pa preveč spečti.

Pečeno pustimo, da se ohladi in dvakrat prerežemo. Za kremo zmešamo 250 g pasirane skute, 2 žlici jogurta, pol merice venilijeve sirotke in nekaj kapljic tekoče stevije.



Dopisano 5.12.2014:
Prejšnji teden sem poskusila še izboljšati to tortico. Ker sem želela še bolj sočno tortico, sem del mleka nadomestila z bučnim pirejem. Dala sem približno 160 g bučnega pireja (2 porciji iz modelčkov za mufine), mleka pa toliko, da je bila masa primerno gosta. Eksperiment je uspel ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar