četrtek, 3. september 2009

Najboljši sosed in Ljubljanski maraton

Pred slabima dvema tednoma sem po pošti od najboljšega soseda prejela zadnjo številko njihove revije Uživajmo zdravo. Takoj mi je padla v oči reklama na zadnji strani revije v katerem vabijo člane kluba Zdravo življenje (moja malenkost je tudi ;)) na Ljubljanski maraton. Prvim 100 bodo podarili tekaško majico in 50 % popust na štartnino. So se mi kar zasvetile oči, ko sem to prebrala! Pa še 18 Garminov bodo razdelili! Odllično! Potem pa berem dalje in pridem do naslednjega:

"Popust lahko uveljavljajo člani kluba Uživajmo zdravo ob predložitvi kartice Mercator Pika z nalepko kluba Uživajmo zdravo. Prijava (na 10,5 km, 21 km in 42 km) in uveljavljanje popusta za člane sta možna na sedežu organizatorja Timing Ljubljana, Staničeva 41, 1000 Ljubljana, najkasneje do 20.10.2009 v času uradnih ur, med 10. in 13. uro. Popust velja samo za člane kluba Uživajmo zdravo in ni prenosljiv na nečlane. Popusti se ne seštevajo z drugimi popusti, ki jih nudi organizator."

Mercator Pika kartico imam, član kluba Zdravo življenje sem tudi, ampak kako zavraga naj jaz pridem na Timing v času uradnih ur? Bi si morala vzeti kar dopust. Če prištejem še stroške za vožnjo do Ljubljane in nazaj, pa parkirišče, se mi pa itak ne splača. V današnjem času pa bi se ja moralo tudi na kak drug način dokazati lastništvo kartice in članstvo v klubu, a ne? In sem pisala na uzivajmozdravo@mercator.si in povprašala, če bi šlo tudi kako drugače. Kmalu sem dobila odgovor, da je prijava možna samo na Timingu. Pa saj to je ja diskriminacija vseh njihovih zvestih strank, ki ne živijo ali delajo v Ljubljani, a ne?!?! Pri Mercatorju tega sicer ne mislijo spremeniti, so mi pa v tolažbo poslali tekaško majico! Hvala! Na maraton pa se bo zgleda potrebno prijaviti kar preko Tekaškega foruma. Ne bo za polovico ceneje, bo pa vseeno malo ceneje. Novi Garmin bo pa tudi še malo počakal na mene ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar