sreda, 12. marec 2014

2 meseca

Moje ime je Miha in danes sem star 2 meseca. Pri 6 tednih in 2 dneh sem imel 4950 g in 56,5 cm. Kakšne so moje mere zdaj pa bom zvedel naslednji teden. Sigurno sem zrastel za kakšen centimeter in pridobil kakšno kilo. To pa zato ker rad jem. Mamino mleko je bilo dobro, ampak kaj, ko ga je bilo premalo in sem ugotovil, da se lažje in hitreje naje iz flaške. Ko sem lačen, se derem kot sraka, da mi čimprej naredijo mleko in da se lahko naprej igram v igralnici, ki sem jo dobil od mojih sestričen Sare in Nine. Zakon je! Ali pa peljem mamo na sprehod, jaz pa takrat malo zadremam.


Gugalnik je tudi super. Sploh rakec, ki visi na njem in poje. Pa še guncajo me lahko v njem. Ati zna najboljše ;)

Moja sestrica me ima ful rada in bi me nonstop objemala in lupčkala, čeprav tega nimam preveč rad.


Čez dan najraje spim v vozičku. Mama me vsak dan vozi ob Dravi gor in dol. Včasih greva z vozičkom na sprehod celo trikrat. Če že nima časa za telovadbo, pa naj vsaj dosti hodi. Drugače je tečna.

Včasih gre z nama na sprehod tudi Živa. Takrat dovolim, da gremo tudi na kavico in kakav. Da malo podkupim Živo, drugače pa mami ne dovolim kofetkanja. Je treba migat!

Čez dan najraje spim v vozičku, ampak če je ati iz nočne včasih podremam tudi z njim. Sploh, če mi prej zapoje kakšno pesmico. Moj ati zna ogromno pesmic, ne kot mama, ki obvlada samo tri.

Ponoči pa spim v zibki v kateri je spal tudi moj ati, ko je bil še dojenček. V njej se super spi. Zbudim se samo, da se najem in mi mama zamenja pleničko, potem pa naprej spat. Z mano pa vedno spi tudi moja Micka, ki sem jo dobil od maminih sodelavcev. Brez nje ne grem nikamor.

Čeprav nisem rad na rokah, se pa pustim nositi v traku ...

... in v slingu. Se da lepo zadremati tudi tako.

Aja, tortice pa danes ne bo, ker imata ati in mama post in ne jesta sladkarij.

Ni komentarjev:

Objavite komentar