sreda, 3. februar 2010

Januarska inventura

9 krat sem tekla (152,3 km), 5 krat sem se udeležila Zimskega pokala peš na Pohorje, 9 krat sem šla tečt na smučeh (97,7 km) in 5 krat sem naredila krožni trening, ki sem ga zaključila na spinerju - da si sprostim noge in da ga ne koristiva samo za sušenje tekaških cot :D Pa enkrat smo z vozičkom osvojili Piramido in še nekajkrat naredili sprehod po Mariboru.
Glede na to, da se marca nameravam udeležiti maratona v Rimu, imam dokaj majhno tekaško kilometražo. Sploh, če upoštevam, da sem za maratona v Fuessnu in Ney Yorku mesečno naredila okoli 250 km. Ampak zaenkrat mi na dolgih treningih kar dobro gre: tečem z lahkoto, drugi dan pa me noge tudi ne bolijo kaj dosti. Zgleda je tudi od ostalih treningov neka korist. Bomo videli kako bo šlo marca, zdaj pa samo upam, da je in še bo tekaška proga na golfplacu pri Areni kolikortoliko urejena - me je tek na smučeh malo zasvojil in mi je čisto vseeno, če moram narediti nešteto krogov - za Areh ali Roglo drugače kot ob nedeljah ni časa.

7 komentarjev:

  1. Kvaliteta pred kvantiteto...

    Ps.: glede na to kako vestno vodiš vso "evidenco", bi morala všteti tudi "tiste" vrste treninga ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja: mene čaka daljša preiskušnja pa treniram manj kot ti... Se bom morala malo zamisliti :-(

    OdgovoriIzbriši
  3. Veš kje je še avgust. Boš še imela priliko dosti trenirati, zdaj še ni panike ;)
    Za ažurnost podatkov v "tekaču" skrbi Dexi. Mogoče jih vodi v svojem :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim, da imaš čisto dovolj kilometrine. Za hitrost pa še kakšne dolge intervale in bo maraton padel pod 4 ure.
    Kakšen tempo pa imaš približno na svojih dolgih tekih?

    inot

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahaha, Sebi.. To pa imaš absolutno prav. Gotovo ni zanemarljiva aktivnost.

    OdgovoriIzbriši
  6. Inot, za zadnji dolgi tek - po mapmyrun.com naj bi bil dolg 30 km, po Dexijevem neskalibriranem footpodu pa skoraj 32 km tak, da vedi ga zdaj kolko je bilo - sva rabila 2:55. Tu not so všeti tudi trije krajši odseki hoje, ko sem pila. Meni se je zdel tempo zelo dober, kljub temu, da sem imela povprečni pulz telo nizek (144).
    Ob četrtkih tečem tempo tek - če se mi ljubi, če ne pa pač ne, pa v nedeljo grem vedno na polno na Pohorje.
    Me prav zanima, kako se bo tole moje treniranje obneslo v Rimu.

    OdgovoriIzbriši